TIEDOTE: Holiday Club seuraa jatkuvasti koronavirus-tilannetta

Holiday Club seuraa koronavirus-tilanteessa THL:n ja viranomaisten ohjeita. (Päivitetty 23.6.2020 klo 11:00)

23.6.2020

Holiday Club avaa lomakohteet

Avaamme Holiday Club Caribian, Holiday Club Tampereen Kylpylän, Holiday Club Saimaan ja Holiday Club Katinkullan hotellit, kylpylät, sisäliikuntapaikat ja osan ravintoloista 1.6.2020. Holiday Club Kuusamon Tropiikin hotelli ja kylpylä avataan 10.6.2020, O´Learys ravintola avataan 1.6.2020. Holiday Club Saariselän hotelli, ravintola ja kylpylä sekä Holiday Club Sallan kylpylähotelli avataan 19.6.2020 (Sallan kylpylä avataan asiakkaille 1.8.2020). Lomahuoneistot ovat olleet avoinna asiakkaille koko kevään ajan ja niissä voi majoittua normaalisti jatkossakin.

Avaamme kylpylähotellin palveluita asteittain ja mm. ravintolamme palvelevat supistetulla tarjonnalla ja aukioloajoilla. Henkilökuntamme on ohjeistettu jokaisessa toimipisteessämme korona-ajan toimintaohjeilla ja huomioimme asiakkaidemme turvallisuuden ja loman onnistumisen jokaisella palvelualueella.

Kylpylähotelleissa palvelemme ja huomioimme tilanteen seuraavasti:

Puhtaus ja siivous

• Desinfioimme tehostetusti yleisiä tilojamme ja mm. hissinnapit, ovenkahvat, kaiteet, tasot, lasten syöttötuolit, maustepurkit, wc-tilat ja maksupäätteet pyyhitään useasti päivässä.
  • Loma-asuntojen, hotellien ja Villasten liinavaatteet ja pyyhkeet ja mm. kokkien työasut pestään pesuloissa, joissa on käytössä ISO 9001 2015 -laatujärjestelmä. Siihen on liitetty mikrobiologisen puhtauden SFS 14065 sertifikaatti, joka takaa, että tekstiilit ovat aina korkean hygieenisyyden vaatimukset täyttäviä.
  • Haluamme turvata asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveyttä, joten ethän matkusta sairaana.

Kylpylähotellien vastaanotto

• Sisäänkirjautumisen yhteydessä ja asioidessa vastaanotossa tulee huomioida riittävä etäisyys toisiin asiakkaisiin.
  • Toivomme, että seurueesta tulisi vain yksi henkilö vastaanottoon tekemään sisäänkirjautumisen.
  • Vastaanottoaulassa on asiakkaiden käytössä käsidesiautomaatti sekä ohjeistamme asiakkaitamme infotauluilla.
  • Toivomme, että käytät lähimaksua käteisen sijaan. Pyyhimme maksupäätteet ja vastaanottotiskit säännöllisesti.
  • Vastaanottotiskeillämme on käytössä suojapleksit.
  • Kaikille asiakkaillemme jaetaan sisäänkirjautumisen yhteydessä kohteen yleiset turvaohjeet, kuinka toimia pandemian aikana ja huomioida muut lomailijat.

Ravintolat

• Kaikki annokset on mahdollista tilata avoinna olevista ravintoloista mukaan. Mukaan otettavat ’Take away’ -annokset tilataan paikan päältä ravintolasta tai soittamalla ennakkoon ravintolaan.
  • Ravintoloissa asioissa tulee pitää riittävä etäisyys muihin. Turvaetäisyyksistä huolehdimme mm. asiakaspaikkoja vähentämällä ja lisätilojen käyttöönotolla.

Kylpylät

• Rajoitamme kylpylän asiakasmäärää siten, että turvavälit toteutuvat. Muun muassa asiakkaiden käytössä on vain joka toinen pukukaappi.
  • Kylpylässä asioidessa (suihku- ja allasalueilla ja hierontapisteillä) tulee huomioida riittävä etäisyys toisiin asiakkaisiin. Samassa taloudessa asuvat voivat luonnollisesti olla lähempänä toisiaan.

Kuntosali

• Kuntosalilla tulee huomioida riittävä etäisyys toisiin asiakkaisiin ja laitteet tulee puhdistaa jokaisen harjoituksen jälkeen.

Ryhmäliikuntatunnit

• Rajoitamme ryhmäliikuntatuntien osallistujamäärää siten, että turvavälit toteutuvat. Ryhmäliikuntatunneille tulee ilmoittautua etukäteen, jolloin voimme taata turvavälit.
  • Asiakkaan tulee tuoda oma jumppamatto ryhmäliikuntatunnille.

Keilaus

• Keilauksessa rajoitamme osallistujamäärää siten, turvaetäisyys toteutuu asiakkaille. *Katinkullan keilaradalla tulee huomioida myös riittävä etäisyys toisiin asiakkaisiin.
  • Keilauskenkien ja pallojen puhdistusta varten on asiakkailla tarjolla desinfiointiainetta.

Angry Birds -puistot

• Angry Birds -puistossa tulee huomioida riittävä etäisyys toisiin asiakkaisiin.

Pallopelit ja vuokravälineet

• Huolehdimme vuokramailojen desinfioinnista ennen ja jälkeen pelaamisen.
  • Mailoja ja palloja voi ostaa kohteidemme shopeista.
  • Huolehdimme myös vuokravälineiden kuten pyörien vaihteiden, kahvojen ja satuloiden desinfioinnista ennen ja jälkeen käytön.

Golf

• Golfkentällä noudatamme poikkeustilanteesta johtuvia erikoisjärjestelyitä. Ohjeistukset ovat näkyvillä golf-kentillä. Jokainen pelaaja on vastuussa, että noudattaa ohjeistuksia. Golfkentän henkilökunta valvoo mahdollisuuksien mukaan, että ohjeistuksia noudatetaan.
  • Suosittelemme pienempiä peliryhmäkokoja. Pelaajalle tulisi ajanvarauksen yhteydessä sallia peliryhmän sulkeminen pelaajan omasta toiveesta. Suositellaan, että ryhmä koostuu perheenjäsenistä tai muuten koronan aikana keskenään tekemisissä olevista vakiintuneista pelikavereista. Suositellaan, että paikalle tullaan juuri ennen lähtöaikaa ja alueelta poistutaan välittömästi pelin jälkeen. Golfaamisen ajan pidetään kaikkiin henkilöihin sosiaalinen turvaetäisyys ja muistetaan pelaajan henkilökohtainen vastuu golfkentän ohjeistuksen noudattamisesta.
  • Desinfioimme vuokramailat ennen ja jälkeen pelin. Pelaajien käyttöön on tarjolla desinfioituja tai pelaajille erikseen nimettyjä lainakärryjä ja /tai golfautoja. Saatavilla ei ole golfkenkien puhdistuslaitteita -ja välineitä.
  • Pelimaksu suositellaan maksettavaksi etämaksuna, ennakkomaksuna tai mobiililla.

Harmony Spa hoito-osastot

• Hoito-osastomme ovat avoinna. Kauneudenhoitoammattilaiset ja hoitajat käyttävät kasvosuojaimia hoidon aikana. Varaukset on hyvä tehdä ennakkoon puhelimitse tai nettisivujemme kautta.

Shopit

• Palvelemme asiakkaitamme Shopeissa aukioloaikojen puitteissa. Huomioimme Shopien asiakasmäärän siten, että turvavälit toteutuvat.

Kokoustilat

• Kokoustiloissa rajoitetaan henkilömäärä siten, että turvavälit toteutuvat.
  • Koronapandemian aikana tarjoamme vedet ja virvokkeet pulloissa, voileivät ja makeat tuotteet ovat valmiiksi pakattuina.

Lataa ohjeistus pdf-muodossa tästä.

Tervetuloa lomalle ja viihtymään Holiday Clubin kohteisiin!

25.3.2020

Koronaviruksen leviämisen estämiseksi sekä asiakkaiden ja henkilöstön terveyden varmistamiseksi olemme jo sulkeneet hotellien allasalueet ja sisäliikuntapaikat. Lisäksi Holiday Clubin hotellimajoitus ja ravintolat sulkeutuvat lauantaina 28.3.2020.

Sulkeminen koskee kaikkia kylpylähotellejamme:

• Holiday Club Caribia
  • Holiday Club Tampereen Kylpylä
  • Holiday Club Saimaa
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki
  • Holiday Club Katinkulta
  • Holiday Club Salla
  • Holiday Club Saariselkä

Hotellien vastaanotot ja R-kioskit palvelevat lomahuoneistoissa majoittuvia myös ravintoloiden ja hotellien sulkemisen jälkeen.

Avaamme hotellit ja ravintolat, kun koronavirus tilanne helpottuu ja kysyntä normalisoituu.

Löydät ajankohtaiset tiedot tältä sivulta. Viestimme tilanteesta myös Facebookissa.

Hotelli- ja lomahuoneistovuokraus

Ymmärrämme, että vallitseva tilanne aiheuttaa muutoksia lomasuunnitelmiin. Mikäli olet varannut majoituksen ajanjaksolle 27.3.–18.6.2020 Holiday Clubin kohteeseen, on sinulla mahdollisuus siirtää se veloituksetta ajalle 10.8.–20.12.2020. Kiitoksena, että olet valinnut Holiday Clubin, tarjoamme varauksen siirron yhteydessä yhden ilmaisen lisävuorokauden.

Mikäli haluat perua varauksesi ja olet maksanut majoituksesi etukäteen, palautamme rahat.

Tehdäksesi muutoksen varaukseesi tai peruuttaaksesi varauksesi, otathan yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0300 870 900.

Holiday Club viikko-osakkaille ja Villas-omistajille olemme tiedottaneet asiasta uutiskirjeitse. Osakkaitamme palvelemme numerossa 0300 870 910.

Yhtiövastikkeet

Olemme saaneet osakkailta tiedusteluja siitä, miten toimia yhtiövastikkeiden maksujen suhteen. Yhtiöjärjestys määrittelee vastikkeenkannon perusteet. Vastikkeet on maksettava normaaliin tapaan.

Asiakaspalvelu

23.3.2020

Myös Katinkullan kylpylä ja sisäliikuntapaikat on päätetty sulkea 24.3 alkaen, yhteistuumin Katinkullan Pallohalli Oy:n hallituksen kanssa, koronaviruksen estämiseksi sekä asiakkaiden ja henkilöstön terveyden varmistamiseksi.

20.3.2020

Akuutisti laskevan kysynnän johdosta joudumme sopeuttamaan toimintaamme Holiday Club -kylpyläkohteissa. Kaikissa hotelleissa ja loma-huoneistoissa voi majoittua normaalisti ja ravintolamme palvelevat supistetulla tarjonnalla.

Suljemme seuraavien kylpylähotellien allasosastot ja sisäliikuntapaikat maanantaina 23.3.2020:

• Holiday Club Caribia
  • Holiday Club Tampereen Kylpylä
  • Holiday Club Saimaa
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki
  • Holiday Club Salla
  • Holiday Club Saariselkä

Avaamme kylpylät ja sisäliikuntapaikat, kun koronavirus-tilanne helpottaa ja kysyntä normalisoituu.

Ymmärrämme, että lomasuunnitelmat voivat muuttua. Varausten muutoksista ja mahdollisista peruutuksista löydät ohjeet tästä:

Muutokset

• Yksityisasiakkaiden 30.4.2020 asti tehdyt matkavaraukset voidaan siirtää viimeistään 24 h ennen lähtöä ilman muutoskuluja 30.11.2020 saakka.
  • Tehdäksesi muutoksen, otathan yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0300 870 900.
  • Varauksen muutoksesta ei peritä muutoskuluja, mutta majoituksen hinnan mahdollinen erotus veloitetaan.
  • Muutokset voidaan tehdä myös varatuille tutustumislomille vapaan kapasiteetin sallimissa rajoissa.
  • Muutokset koskevat myös netistä tehtyjä ennakkovarauksia.

Gold-asiakkaiden varaukset voidaan siirtää viimeistään 24 h ennen lähtöä ilman muutoskuluja 13.6.2020 saakka. Tehdäksesi muutoksen, otathan yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0300 870 922.

Peruutukset

Huomioithan, että tilanteen takia asiakaspalvelumme on ruuhkautunut. Jos et ole päässyt puhelimitse läpi asiakaspalveluumme, voit hyödyntää myös takaisinsoittopalvelua. Palvelemme myös sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@holidayclub.fi sekä Facebookin yksityisviesteillä.

18.3.2020

Tällä hetkellä Holiday Club -hotellit ja loma-asunnot sekä kylpylät, ravintolat, aktiviteetit ja hoito-osastot palvelevat asiakkaitamme toistaiseksi. Päivitämme ajankohtaiset tiedot koronavirustilanteen vaikutuksista kohteisiin tälle sivustolle.

Asiakkaamme ovat tästä poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta tervetulleita Holiday Club lomakohteisiin. Tiesitkö, että Holiday Clubin kohteissa voit valita majoitusmuodoksi hotellihuoneen sijaan myös tilavan loma-asunnon. Loma-asunnossa vietät lomaa kodinomaisesti; kaikissa Holiday Clubin loma-asunnoissa on mm. täysin varusteltu keittiö, oma sauna ja pyykinpesukone. Pyyheliinat, lakanat ja loppusiivous sisältyvät aina hintaan.

Hotelleissamme ja lomahuoneistoissamme siisteys on aina tärkeää. Olemme tehostaneet kohteidemme siivousta yleisissä tiloissa ja käytämme desinfioivia puhdistusaineita. Pyyhimme mm. hissinnapit, ovenkahvat ja kaiteet tavanomaista useammin. Tarkistamme myös wc-tilojen puhtauden säännöllisesti ja varmistamme, että saippuaa ja paperipyyhkeitä on jatkuvasti saatavilla.

Ymmärrämme myös, että lomasuunnitelmat voivat muuttua. Varausten muutoksista ja mahdollisista peruutuksista löydät alempaa tältä sivulta.

13.3.2020

Seuraamme Holiday Clubilla koronavirus COVID-19 -tilannetta jatkuvasti ja noudatamme sekä THL:n että viranomaisten antamia ohjeita. Kylpylähotellimme ovat normaalisti auki ja palvelemme asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla. Ajankohtaiset tiedot virukseen liittyen löydät Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen koronavirussivustolta.

Muutokset

• Tehdäksesi muutoksen, otathan yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0300 870 900.
  • Muutokset koskevat myös netistä tehtyjä ennakkovarauksia.

Peruutukset

Miten kohteissanne on huomioitu korona?

Hotelleissamme ja lomahuoneistossamme siisteys on aina tärkeää. Holiday Clubilla on valmiiksi korkea hygieniataso kylpylöissämme. Olemme myös lisänneet kohteidemme siivousta yleisissä tiloissa ja käytämme desinfioivia puhdistusaineita. Pyyhimme mm. hissinnapit, ovenkahvat ja kaiteet tavanomaista useammin. Tarkistamme myös wc-tilojen puhtauden säännöllisesti ja varmistamme, että saippuaa ja paperipyyhkeitä on saatavilla.

Olemme varautuneet influenssakauteen lisäämällä käsidesejä ja käsienpesuohjeistusta kohteiden yleisiin tiloihin, kuten vastaanottoihin ja ravintoloihin, jotta sekä asiakkaamme ja henkilöstömme voivat noudattaa hyvää käsihygieniaa. Buffet-aamiaisilla ja -ruokailuilla vaihdamme ottimia tavanomaista useammin. Henkilöstömme noudattaa toimintaohjeita, joiden tavoitteena on ehkäistä virustartuntoja.

Hyväksyn