TIEDOTE: Holiday Club seuraa jatkuvasti koronavirus-tilannetta

Holiday Club seuraa koronavirus-tilanteessa THL:n ja viranomaisten ohjeita. (Päivitetty 25.3.2020 klo 17:20)

25.3.2020

Koronaviruksen leviämisen estämiseksi sekä asiakkaiden ja henkilöstön terveyden varmistamiseksi olemme jo sulkeneet hotellien allasalueet ja sisäliikuntapaikat. Lisäksi Holiday Clubin hotellimajoitus ja ravintolat sulkeutuvat lauantaina 28.3.2020.

Sulkeminen koskee kaikkia kylpylähotellejamme:

• Holiday Club Caribia
  • Holiday Club Tampereen Kylpylä
  • Holiday Club Saimaa
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki
  • Holiday Club Katinkulta
  • Holiday Club Salla
  • Holiday Club Saariselkä

Hotellien vastaanotot ja R-kioskit palvelevat lomahuoneistoissa majoittuvia myös ravintoloiden ja hotellien sulkemisen jälkeen.

Avaamme hotellit ja ravintolat, kun koronavirus tilanne helpottuu ja kysyntä normalisoituu.

Löydät ajankohtaiset tiedot tältä sivulta. Viestimme tilanteesta myös Facebookissa.

Hotelli- ja lomahuoneistovuokraus

Ymmärrämme, että vallitseva tilanne aiheuttaa muutoksia lomasuunnitelmiin. Mikäli olet varannut majoituksen ajanjaksolle 27.3.–18.6.2020 Holiday Clubin kohteeseen, on sinulla mahdollisuus siirtää se veloituksetta ajalle 10.8.–20.12.2020. Kiitoksena, että olet valinnut Holiday Clubin, tarjoamme varauksen siirron yhteydessä yhden ilmaisen lisävuorokauden.

Mikäli haluat perua varauksesi ja olet maksanut majoituksesi etukäteen, palautamme rahat.

Tehdäksesi muutoksen varaukseesi tai peruuttaaksesi varauksesi, otathan yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0300 870 900.

Holiday Club viikko-osakkaille ja Villas-omistajille olemme tiedottaneet asiasta uutiskirjeitse. Osakkaitamme palvelemme numerossa 0300 870 910.

Yhtiövastikkeet

Olemme saaneet osakkailta tiedusteluja siitä, miten toimia yhtiövastikkeiden maksujen suhteen. Yhtiöjärjestys määrittelee vastikkeenkannon perusteet. Vastikkeet on maksettava normaaliin tapaan.

Asiakaspalvelu

23.3.2020

Myös Katinkullan kylpylä ja sisäliikuntapaikat on päätetty sulkea 24.3 alkaen, yhteistuumin Katinkullan Pallohalli Oy:n hallituksen kanssa, koronaviruksen estämiseksi sekä asiakkaiden ja henkilöstön terveyden varmistamiseksi.

20.3.2020

Akuutisti laskevan kysynnän johdosta joudumme sopeuttamaan toimintaamme Holiday Club -kylpyläkohteissa. Kaikissa hotelleissa ja loma-huoneistoissa voi majoittua normaalisti ja ravintolamme palvelevat supistetulla tarjonnalla.

Suljemme seuraavien kylpylähotellien allasosastot ja sisäliikuntapaikat maanantaina 23.3.2020:

• Holiday Club Caribia
  • Holiday Club Tampereen Kylpylä
  • Holiday Club Saimaa
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki
  • Holiday Club Salla
  • Holiday Club Saariselkä

Avaamme kylpylät ja sisäliikuntapaikat, kun koronavirus-tilanne helpottaa ja kysyntä normalisoituu.

Ymmärrämme, että lomasuunnitelmat voivat muuttua. Varausten muutoksista ja mahdollisista peruutuksista löydät ohjeet tästä:

Muutokset

• Yksityisasiakkaiden 30.4.2020 asti tehdyt matkavaraukset voidaan siirtää viimeistään 24 h ennen lähtöä ilman muutoskuluja 30.11.2020 saakka.
  • Tehdäksesi muutoksen, otathan yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0300 870 900.
  • Varauksen muutoksesta ei peritä muutoskuluja, mutta majoituksen hinnan mahdollinen erotus veloitetaan.
  • Muutokset voidaan tehdä myös varatuille tutustumislomille vapaan kapasiteetin sallimissa rajoissa.
  • Muutokset koskevat myös netistä tehtyjä ennakkovarauksia.

Gold-asiakkaiden varaukset voidaan siirtää viimeistään 24 h ennen lähtöä ilman muutoskuluja 13.6.2020 saakka. Tehdäksesi muutoksen, otathan yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0300 870 922.

Peruutukset

Huomioithan, että tilanteen takia asiakaspalvelumme on ruuhkautunut. Jos et ole päässyt puhelimitse läpi asiakaspalveluumme, voit hyödyntää myös takaisinsoittopalvelua. Palvelemme myös sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@holidayclub.fi sekä Facebookin yksityisviesteillä.

18.3.2020

Tällä hetkellä Holiday Club -hotellit ja loma-asunnot sekä kylpylät, ravintolat, aktiviteetit ja hoito-osastot palvelevat asiakkaitamme toistaiseksi. Päivitämme ajankohtaiset tiedot koronavirustilanteen vaikutuksista kohteisiin tälle sivustolle.

Asiakkaamme ovat tästä poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta tervetulleita Holiday Club lomakohteisiin. Tiesitkö, että Holiday Clubin kohteissa voit valita majoitusmuodoksi hotellihuoneen sijaan myös tilavan loma-asunnon. Loma-asunnossa vietät lomaa kodinomaisesti; kaikissa Holiday Clubin loma-asunnoissa on mm. täysin varusteltu keittiö, oma sauna ja pyykinpesukone. Pyyheliinat, lakanat ja loppusiivous sisältyvät aina hintaan.

Hotelleissamme ja lomahuoneistoissamme siisteys on aina tärkeää. Olemme tehostaneet kohteidemme siivousta yleisissä tiloissa ja käytämme desinfioivia puhdistusaineita. Pyyhimme mm. hissinnapit, ovenkahvat ja kaiteet tavanomaista useammin. Tarkistamme myös wc-tilojen puhtauden säännöllisesti ja varmistamme, että saippuaa ja paperipyyhkeitä on jatkuvasti saatavilla.

Haluamme turvata asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveyttä, joten ethän matkusta sairaana.

Ymmärrämme myös, että lomasuunnitelmat voivat muuttua. Varausten muutoksista ja mahdollisista peruutuksista löydät alempaa tältä sivulta.

13.3.2020

Seuraamme Holiday Clubilla koronavirus COVID-19 -tilannetta jatkuvasti ja noudatamme sekä THL:n että viranomaisten antamia ohjeita. Kylpylähotellimme ovat normaalisti auki ja palvelemme asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla. Ajankohtaiset tiedot virukseen liittyen löydät Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen koronavirussivustolta.

Muutokset

• Tehdäksesi muutoksen, otathan yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0300 870 900.
  • Muutokset koskevat myös netistä tehtyjä ennakkovarauksia.

Peruutukset

Miten kohteissanne on huomioitu korona?

Hotelleissamme ja lomahuoneistossamme siisteys on aina tärkeää. Holiday Clubilla on valmiiksi korkea hygieniataso kylpylöissämme. Olemme myös lisänneet kohteidemme siivousta yleisissä tiloissa ja käytämme desinfioivia puhdistusaineita. Pyyhimme mm. hissinnapit, ovenkahvat ja kaiteet tavanomaista useammin. Tarkistamme myös wc-tilojen puhtauden säännöllisesti ja varmistamme, että saippuaa ja paperipyyhkeitä on saatavilla.

Olemme varautuneet influenssakauteen lisäämällä käsidesejä ja käsienpesuohjeistusta kohteiden yleisiin tiloihin, kuten vastaanottoihin ja ravintoloihin, jotta sekä asiakkaamme ja henkilöstömme voivat noudattaa hyvää käsihygieniaa. Buffet-aamiaisilla ja -ruokailuilla vaihdamme ottimia tavanomaista useammin. Henkilöstömme noudattaa toimintaohjeita, joiden tavoitteena on ehkäistä virustartuntoja.

Hyväksyn